ضمیمه کلیک روزنامه جام جم - شماره 343

ضمیمه کلیک روزنامه جام جم - شماره 343

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ضمیمه کلیک
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

معرفی ضمیمه کلیک روزنامه جام جم - شماره 343 عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 343: - مایکروسافت علیه موتورولا - WebOS ،HP را کشت - مدیرعامل اچ‌تی‌سی: گوگل به شرکایش می‌اندیشد - اپل دست به دامان کاربران فوتوشاپ‌ شد - فایرفاکس؛ هر روز بهتر از دیروز - جستجو در ویکی ‌پدیا - امنیت حرف اول را می‌زند - اورژانس رایانه‌ای! - فیلمبرداری در مک! - مقایسه دو گوشی سه‌بعدی HTC EVO 3D و LG Optimus 3D - مدیریت از راه دور - سکوی پرتاب اوبونتو - آشنایی با پرینتر و چگونگی نصب آن در ویندوز - بازی، خشم مقدس - بازی، تنها در برزخ - بازی، جنجال قرن 21 - بازی آنلاین، رانندگی در شرایط سخت - ایکس باکس 360 بهتر است - مدیریت هویت در شبکه - سیل داده‌ها در مسیر بیت‌تورنت - آشنایی با رنگ‌ها در فتوشاپ - اعتبارسنجی به شیوه نوین - جانی تازه برای رایانه‌های USB 3.0 - و ... کلمات کلیدی: موتورولا، فایرفاکس، فیلمبرداری در مک، برچسب‌ها: موتورولا، فایرفاکس، فیلمبرداری در مک
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری