ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 185

ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 185

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ضمیمه بایت
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

معرفی ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 185 عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 185: - دولت الکترونیک استراتژی نظام است - فخر ملی، فجر ملی، همه چی ملی - صداهای ماندگار در اینترنت - دو کلاه سیاه با کمی سفیدی! - فایرفاکس آتشی‌تر از گذشته! - کتاب چهره در مقابل گوگل! - ویرایش عکس در Microsoft Office - کرم و ویروس، در کمین رایانه شما - سرنوشت نامعلوم بینگ - یک میلیاد تراکنش در هر روز - تاسیس انجمن‌های دوستی بین‌المللی در وزارت کشور - جهان سه بعدی کاربران دو بعدی - بازی‌خورها بشتابند! - قدم های بعدی یک کاهش تا ثبات - نرم‌افزاری برای مدیریت تمامی پسوردها - تنظیمات داخلی مودم‌های ADSL (بخش اول) - با سه سوت گوشی خود را بیابید! - پیدا کردن مدل گوشی افراد از روی شماره تلفن همراه آنها - بازی، رقابتی نفس‌گیر بین PES و FIFA در راه است - بازی، میمون شجاع! - بازی، Fallout از مرزهای خیالبافی عبور کرد - و ... کلمات کلیدی: ویرایش عکس، ویرایش عکس در Microsoft Office، برچسب‌ها: ویرایش عکس، ویرایش عکس در Microsoft Office
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری