مجله خواندنی‌های 60 سال پیش ایران - شماره 19

مجله خواندنی‌های 60 سال پیش ایران - شماره 19

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمود زارع
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

معرفی مجله خواندنی‌های 60 سال پیش ایران - شماره 19 اهم مطالب این شماره: - شایعات از لابلای روزنامه های داخلی و خارجی - ایران و دنیا در سه روز گذشته - دکتبر مصدق در انتظار معجزه آیزنهاور! - آیا بزودی وقایع بسیار مهمی روی خواهد داد ( خواب خطرناکی که انگل یس ها و روسها برای ایران دیده اند ) - سفر شاه به خوزستان و مخاطرات آن. - ماجرای زد و خورد وزراء با قوام السلطنه - ساعتی با دیوانگان در دارالمجانین - ادامه داستان میتسو محبوس باغ فردوس - یک عمل جراحی نوظهور - محاکمه گروهبان آمریکایی و دختر ارمنی - نامه های بدون آدرس - شهری که برای آزمایش بمب اتمی ساخته شد - و دیگر مطالب متنوع کلمات کلیدی: مجله تاریخی، تاریخ ایران، ایران، تاریخ، قوام السلطنه، شاه، مجله خواندنی، آزمایش بمب اتمی، برچسب‌ها: مجله تاریخی، تاریخ ایران، ایران، تاریخ، قوام السلطنه، شاه، مجله خواندنی، آزمایش بمب اتمی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری