جامع ترین دفترچه مشاوره کنکور

جامع ترین دفترچه مشاوره کنکور

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مرتضی خاکی
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

جامع ترین دفترچه مشاوره کنکور پیرامون مقوله کنکور مقالات و مطالب زیادی نگاشته شده اند که بعضاَ مفید نیز واقع می شوند اما مطالعه همه آنها مستلزم صرف وقت و هزینه زیادی است که قطعاَ این مهم برای دانش پژوهی که عظیم ترین گنجینه او زمان است، میسر نیست. از این رو بر آن شدم تا در حد توان، مطالبی را که نیاز مبرم به آنها دیده می شود در این نوشته بیان کنم. در این کتاب سعی بر این است که توضیحات جامعی راجع به شناخت کنکور و راههای گذراندن آن توام با موفقیت به شما عزیزان ارائه شود. عناوین کتاب: - خودشناسی - شناخت کنکور - برنامه ریزی - نحوه مطالعه - روانشناسی - مهارت های تست زنی - و ... کلمات کلیدی: دفترچه مشاوره کنکور، مشاوره کنکور، دفترچه کنکور، خودشناسی، شناخت کنکور، نحوه مطالعه، مهارت های تست زنی، برچسب‌ها: دفترچه مشاوره کنکور، مشاوره کنکور، دفترچه کنکور، خودشناسی، شناخت کنکور، نحوه مطالعه، مهارت های تست زنی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری