پایگاه داده‌‌ها

پایگاه داده‌‌ها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : احمد فراهی
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

پایگاه داده‌‌ها کتاب آماده شده یک کتاب بی نظیر و بسیار جامع و کامل در زمینه پایگاه داده می باشد. در این کتاب از مفاهیم اولیه پایگاه داده گرفته تا مفاهیم پیشرفته که در سطح فوق پیشرفته می باشد توضیح داده شده است و از منابع خارجی مهمی در این زمینه کمک گرفته شده و کتاب آموزشی بسیار جامع و کامل برای کسانی است که میخواهند با پایگاه داده آشنا شوند یا از آن بصورت حرفه ای استفاده کنند. برخی از سرفصل ها: - مفاهیم اولیه پایگاه داده - تاریخچه - سخت افزار برقرارکننده ارتباط - نرم افزار - تجزیه و ترکیب - مدلسازی - شرط سطوح سه گانه - پایگاه داده رابطی - نرمال سازی - و ... کلمات کلیدی: مفاهیم پایگاه داده، مفاهیم بانک اطلاعاتی، آموزش بانک اطلاعاتی، برچسب‌ها: مفاهیم پایگاه داده، مفاهیم بانک اطلاعاتی، آموزش بانک اطلاعاتی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری