رمان جوان خام

رمان جوان خام

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فئودور داستایوفسکی
  • مترجم : رضا رضایی
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

رمان جوان خام در رمان جوان خام روحی معصوم در نظرم بود که احتمال وحشتناک تباه شدن را حس کرده بود و به « تصادفی بودن » و بی اهمیت بودن خود نفرت می ورزید . نفرتش از روح هنوز پاکی بر می خاست که آگاهانه شرارت را در اندیشه هایش نگه می داشت و در قلبش می پروراند و در رویاهای نا آرام و پنهانی اما گستاخانه اش عذاب می کشید . بالطبع همه چیز را به قدرتش و منطقش و حتی مهمتر به خداوند مربوط می کرد. اینها همه از « نارسی » و « خامی» جامعه بر میخیزند. رمان آماده شده"جوان خام" یکی از زیباترین و خواندنی ترین رمان ها می باشد که نوشته ی فیودر داستایوفسکی می باشد. کلمات کلیدی: داستایفسکی، داستان فارسی، رمان فارسی، داستان، رمان، داستان عاشقانه، رمان عاشقانه، فیودور میخاییلوویچ داستایوسکی، داستان نویس روسی، فیودور داستایوفسکی، Fyodor Dostoyevsky، فئودور داستایفسکی، برچسب‌ها: داستایفسکی، داستان فارسی، رمان فارسی، داستان، رمان، داستان عاشقانه، رمان عاشقانه، فیودور میخاییلوویچ داستایوسکی، داستان نویس روسی، فیودور داستایوفسکی، Fyodor Dostoyevsky، فئودور داستایفسکی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری