مجله خواندنیهای 60 سال پیش ایران - شماره 17

مجله خواندنیهای 60 سال پیش ایران - شماره 17

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمود زارع
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

معرفی مجله خواندنیهای 60 سال پیش ایران - شماره 17 آیت ا... کاشانی و لویی هندرسن سفیر کبیر آمریکا , خلیل طهماسبی , مصدق , ... ایران و دنیا در سه روز گذشته ... شایعات از لابلای روزنامه های داخلی و خارجی ... نزدیک است حوادث شوم گذشته آذربایجان و کردستان تکرار شود . چطور میتوانند افکار عمومی را بنفع قوام تغییر داد. تا چه اندازه میتوان به حل مساله نفت امیدوار بود. ... اسرار مذاکرات تهران مسکو , که موجب تحول ناگهانی سیاست آمریکا در ایران شد. واقعه مهمی که قرار بود اتفاق بیافتد چه بود . هندرسن دست خالی بایران برنخواهد گشت . انگل ها روسها را به یک معامله با ایران دعوت میکنند. ... چرا سرلشکر حجازی آزاد شد؟ آیا پرونده کودتا را از ارتش ربوده اند؟ نیروی مرموزی که در تعقیب قضیه کودتا بر نیروی دولت غلبه کرد. ... دهقان با این مقدمات کشته شد ! ... در نیروی هوایی چه خبر است ؟ ... میتسو یا محبوس باغ فردوس ... ژنرال آیزنهاور رئیس جمهور جدید آمریکا را بشناسید. اگر جنگ اخیر نبود آیزنهاور باین زودی ژنرال نمیشد. ... حسن کاکل و سگش ... سرگذشت یکی از عجیب ترین شیادان اروپا ... قرص ترک تریاک ویتامینه " ویرا " در سال 1331 ه.ش ایران تبلیغ میشد. ... و مطالب متنوع دیگر کلمات کلیدی: مجله تاریخی، تاریخ ایران، ایران، تاریخ، برچسب‌ها: مجله تاریخی، تاریخ ایران، ایران، تاریخ
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری