نحوه انتخاب قطعات سخت افزاری مناسب

نحوه انتخاب قطعات سخت افزاری مناسب

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : لاهیج سیستم
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

نحوه انتخاب قطعات سخت افزاری مناسب کتاب آماده شده جزء معدود کتاب هایی است که به شما نحوه ی انتخاب سخت افزارهای مناسب و بهینه را آموزش می دهد. در این کتاب طی نه فصل شما با ویژگی های سخت افزارهای کامپیوتر نظیر مادربرد، رم، گرافیک، هارد و ... آشنا شده و یاد میگیرید چگونه بهترین سخت افزار را برای کامپیوتر خود انتخاب کنید. فهرست مطالب: - نحوه انتخاب یک مادربرد - نحوه انتخاب یک کارت گرافیک - نحوه انتخاب یک هارد دیسک - نحوه انتخاب یک مانیتور - نحوه انتخاب یک چاپگر و اسکنر - و ... کلمات کلیدی: cمناسب، ی انتخاب سخت افزارهای مناسب، آشنایی با سخت افزار، نحوه انتخاب مادربرد، نحوه انتخاب کارت گرافیک، نحوه انتخاب یک چاپگر و اسکنر، برچسب‌ها: cمناسب، ی انتخاب سخت افزارهای مناسب، آشنایی با سخت افزار، نحوه انتخاب مادربرد، نحوه انتخاب کارت گرافیک، نحوه انتخاب یک چاپگر و اسکنر
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری