آشنایی با بیماری ایدز

آشنایی با بیماری ایدز

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : احمد نعمتی
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

آشنایی با بیماری ایدز سلامتی حق انسانها و تامین آن وظیفه ای فردی و عمومی است. تامین ، حفظ و ارتقاء سلامت جامعه ، رسالت همه حکومتها و شرط اولیه آن مشاهده همه افراد جامعه است شناخت عواملی ( بیماریها ، حوادث ، بلایا و ... ) که سلامت فرد و جامعه را تهدید میکنند اولین قدم درجهت حفاظت از سلامت انسانهاست. پس در این راستا و بر اساس این هدف نویسنده کتاب آشنایی با بیماری ایدز را تهیه کرده تا شما را با شیوه انتقال، آمار، پیش گیری، درمان و ... این بیماری مطلع نمایید. در این کتاب جامع درباره بیماری ایدز می توانید آمار مبتلایان از سال 1380 تا 1389 را نیز مطالعه نمایید. کلمات کلیدی: درباره ایدز، پیش گیری از ایدز، آمار ایدز در ایران، آمار جهانی بیماری ایدز، ایدز و راه های درمان، اشنایی مقدماتی با ایدز، مقاله درباره ایدز، راه های پیشگیری از ایدز، برچسب‌ها: درباره ایدز، پیش گیری از ایدز، آمار ایدز در ایران، آمار جهانی بیماری ایدز، ایدز و راه های درمان، اشنایی مقدماتی با ایدز، مقاله درباره ایدز، راه های پیشگیری از ایدز
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری