اسرار رجیستری

اسرار رجیستری

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جواد سلطانی
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

اسرار رجیستری کتاب اسرار رجیستری کتابی متفاوت با بقیه کتابهای موجود در اینترنت می باشد و این مقاله به منظور افزایش سطح دانش خوانندگان در زمینه رجیسترى برای کاربران ویندوز در سطوح متوسط و پیشرفته و بخصوص برنامه نویسان عزیز آماده شده است. البته با توجه به اینکه بیشتر خوانندگان این مقاله باید برنامه نویسان باشند, سمت و سوی عناوین طوری انتخاب شده که بیشتر مطالب برای برنامه نویسان مناسب باشند. کلمات کلیدی: یادگیری رجیستری ویندوز، رجیستری چیست، آموزش رجیستری، آموزش رجیستری، آشنایی با رجیستری، آشنایی با رجیستری ویندوز، اسرار رجیستری، ترفندهای رجیستری، برچسب‌ها: یادگیری رجیستری ویندوز، رجیستری چیست، آموزش رجیستری، آموزش رجیستری، آشنایی با رجیستری، آشنایی با رجیستری ویندوز، اسرار رجیستری، ترفندهای رجیستری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری