ضمیمه بایت روزنامه خراسان - شماره 155

ضمیمه بایت روزنامه خراسان - شماره 155

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ضمیمه بایت
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

معرفی ضمیمه بایت روزنامه خراسان - شماره 155 عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 155: - امکانات هوشمند، رفت و آمد ایمن - طرح تفکیک اینترنت پاک از ناپاک در دولت دهم - تاثیرگذاری بیشتر انسان در جست‌وجوهای اینترنتی - تاخیر یا تبانی؟! - مگر اینترنت هم مالک دارد؟ - چگونه می‌توان پولدار شد؟ - امنیت خرج دارد! - جست‌وجوی تبلیغاتی - ابزارهای افزودنی به ویندوز 7 - ای ساربان، تندتر بران! - 7 پیش‌بینی برای متن‌باز در سال 2011 - وقتی مرورگرها مرور می‌شوند - ثبت‌نام برای کالابرگ‌های نفت سفید و گاز مایع - رم‌ها زیادتر می‌شوند - هفت‌خوان برای رسیدن به یک E1 - نرم‌افزاری برای تحلیل مدل‌های اقتصادی - همراه، مرورگر آتشین - هر آنچه را که می‌خواهید، در اینترنت پیدا کنید - دو توپ و یک کلیک - مزایا و معایب به‌روزرسانی - جنگ در جهان مجازی با طعم واقعیت - مکان‌یاب عکاس - بلیزارد، دگرگونی ایجاد کرد - گوشی تلفن‌همراه‌تان را پشت گوش بیندازید! - بیلیارد برای همه - دومنظوره شادی‌بخش - و کلمات کلیدی: ضمیمه بایت، روزنامه خراسان، ضمیمه بایت روزنامه خراسان، مجله اینترنتی، برچسب‌ها: ضمیمه بایت، روزنامه خراسان، ضمیمه بایت روزنامه خراسان، مجله اینترنتی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری