مجله خواندنیهای 60 سال پیش ایران - شماره 11

مجله خواندنیهای 60 سال پیش ایران - شماره 11

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمود زارع
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

معرفی مجله خواندنیهای 60 سال پیش ایران - شماره 11 مطالب این شماره ( 11 ) : - ایران و دنیا در سه روز گذشته – طرح روی جلد منظره ای از کاخ داریوش -شایعات از لابلای روزنامه های داخلی و خارجی -چرا امسال یادی از والا حضرت ؟! اشرف نشد؟! توده ای ها هیچیک از کارهای دولت را کافی نمیدانند . -سرنوشت ایران بسته بانتخابات آمریکاست! آیا هفته آینده اتفاقات مهمی در ایران روی خواهد داد؟ -کمونیستها برای رسیدن بحکومت در ایران فقط دو مانع دارند: شاه و آمریکائیها ! دکتر مصدق خیال میکند که تمام دشمنانش را شکست داده است در حالیکه بزرگترین دشمنانش حزب توده و گرانی... -مصدق ژنرال نجیب را از سر وا میکند ولی ژنرال فقر و گرسنگی در کمین او نشسته اند! -تکیه گاههای سیاست فعلی ایران : دین – حزب توده – شاه . ( یک مقاله مهم که نظریات آمریکا را راجع به ایران شرح میدهد ) -مصدق نزدیک است گوشی را بردارد و بگوید : الو.... مسکو ! ثروتمندان فرار میکنند و حزب توده مقدمه جشن آزادی خود را تهیه می بیند ! -چگونه از سلطنت خلع شدم ! ( بقلم ملک فاروق پادشاه سابق مصر ) در ظرف نیمساعت کاخ سلطنتی مصر تبدیل به مریضخانه شد مهاجمین حتی سگ فوزیه و کره اسب فریال را کشتند و چشمهای آنرا با سرنیزه بیرون آوردند. -میتسو محبوس باغ بهشت ( ادامه داستان بقلم خواجه نوری ) -حقایق باورنکردنی از ورشکستگی شرکت تلفن ... میلیونها ریال کلاه مردم را برداشتند چیزی که کمر شرکت را شکسته خریدهایی بود که از کمپانی انگلیسی کرده بودند -جام شراب بسلامتی طلاق ملکه ( فاروق با دندان زیرپوش زنان را پاره میکرد ) -اگر بحرف زن رفته بودم اکنون جان داده بودم . -سنا ( فریدون توللی ) - من بتنهایی از اقیانوس کبیر عبور کرده ام . - و دیگر مطالب متنوع و گوناگون کلمات کلیدی: تاریخ ایران، تاریخ، دکتر مصدق، برچسب‌ها: تاریخ ایران، تاریخ، دکتر مصدق
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری