ارتجاع و روحانیت (سه دهه قبل)

ارتجاع و روحانیت (سه دهه قبل)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمود زارع
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

ارتجاع و روحانیت (سه دهه قبل) تفاوتهای بین جانداران ازجمله انسان با دیگر جاندران و نیز وجوه اشتراک آنها بسیار متعدد و متفاوت هم هست جدای از وجه ممیزه آدمی که غالب اندیشمندان از قوه عقل سخن بمیان آورده اند یک تمایز دیگر بین انسان و نوع دیگر از جانوران وجود دارد موضوع میل به قضاوت و داوری میباشد. قضاوت در ابعاد مختلف جاذبه های مختلفی را نیز بهمراه دارد اما در ابعاد سیاسی برای بسیاری از اقشار جاذبه بیشتری دارد نویسنده این اثر یعنی ارتجاع و روحانیت که در قبل و اوایل انقلاب بسیار در دهان بسیاری بود و روحانیون را مرتجع مینامیدند میکوشد با بهره گیری از انواع روشها بویژه روش روانشناختی به این نوع قضاوت و داوری که روحانیت را به ارتجاع مربوط نمایند پرداخته و رد نماید . کلمات کلیدی: انسان، قوه عقل، ارتجاع و روحانیت، برچسب‌ها: انسان، قوه عقل، ارتجاع و روحانیت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری