ضمیمه بایت روزنامه خراسان - شماره 152

ضمیمه بایت روزنامه خراسان - شماره 152

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ضمیمه بایت
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

معرفی ضمیمه بایت روزنامه خراسان - شماره 152 عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 152: - نا گفته بازی های ایرانی در نمایشگاه expo دبی - نو به بازار می‌آید - خیلی دور خیلی نزدیک - یک شرکت و هزار و یک محصول - ودیعه مردم کجاست؟ - پیش‌بینی یک شکست برای گوگل - سرکشی ممنوع - فصل سرما، فصل شیوع ویروس‌های رایانه‌ای - اطلاعات را در ویندوز 7 رمز کنید - ارتباط تگ‌های متا و موتورهای جست‌وجو (قسمت دوم) - آواز دهل شنیدن از دور خوش است - اوراکل در مثلث همکاری، رقابت و شکایت - باندی به پهنای افق - مالیات می‌دهم، پس هستم! - یک قلب خوب برای رایانه - نرم‌افزاری مطمئن برای پشتیبان‌گیری - توپ در زمین صنف تلفن‌همراه - مدیریتی برای Excel - برنامه‌ای برای کشتن - بازی NSF زنده می‌شود - میمون‌های جنگلی - یک ترکیب ساده اما فوق‌العاده - نصب بازی‌های NGage - رالی در یک بازی کوچک - و ... کلمات کلیدی: بازی ایرانی، ویروس‌های رایانه‌ای، بازی کوچک، برچسب‌ها: بازی ایرانی، ویروس‌های رایانه‌ای، بازی کوچک
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری