ضمیمه بایت روزنامه خراسان - شماره 147

ضمیمه بایت روزنامه خراسان - شماره 147

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ضمیمه بایت
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

معرفی ضمیمه بایت روزنامه خراسان - شماره 147 عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 147: - فراخوان کنفرانس ملی فناوری اطلاعات - شبکه اینترنت در ایران از اول هم برای استفاده تصویری طراحی نشده، اینترنت ایران کافی است ! - مصاحبه با Mark Shuttleworth مدیر پروژه توزیع ابونتو، متن بازها به فضا می روند - اینترنت در ناکجا آباد! - تلاش برای تولید موتورهای جست و جوی اینترنتی ادامه دارد، جست و جو گران - جهان در سال 2020 با 16 میلیارد ابزار آنلاین - شناور در دریای اینترنت پر سرعت - مهندسی اجتماعی، میلیون ها رایانه را آلوده کرد؛ دشمنی در لباس دوست - لپ تاب خود را به یک روتر تبدیل کنید - هک، بزرگترین مشکل عصر دیجیتال - بدافزارهای تلفن های همراه - گرگ های برنامه نما - اینترنت خریداریم، حتی گران! - جدیدترین بازی شرکت آتاری، یک بازی کاملاً خلاقانه، یک جهان پر از گل - حل معما برای زنده ماندن، یک گوی و هزار معما - جنگ برای کسب مدال افتخار - یک جهان پر از گل - جعبه های رنگارنگ صدا - فشنگ هایی از اطلاعات - ماوسی برای بازی خوران - لپ‌تاپی با کلیدهای خورشیدی - یک گوی و هزار معما - و ... کلمات کلیدی: ضمیمه بایت، روزنامه خراسان، روزنامه، مجله کامپیوتری، برچسب‌ها: ضمیمه بایت، روزنامه خراسان، روزنامه، مجله کامپیوتری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری