ضمیمه بایت روزنامه خراسان - شماره 146

ضمیمه بایت روزنامه خراسان - شماره 146

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ضمیمه بایت
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

معرفی ضمیمه بایت روزنامه خراسان - شماره 146 عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 146: - مروری بر نمایشگاه جیتکس 2010 - تولد دوباره مایکروسافت در کریسمس - قطار نمایشگاه‌های بین‌المللی همچنان در حرکت است - تولد دوباره مایکروسافت در کریسمس - از نمایشگاه مطبوعات تا ودیعه تلفن‌همراه - زندگی به سبک روبات‌ها - از هر دستی بدهی، از همان دست پس می‌گیری - بدافزارها کنار گوش شما - دانشنامه سخنگو - جست‌وجو در اینترنت از منوی استارت - مایکروسافت، پیروز یا مغلوب؟ - سال نو مبارک ! - یادگیری الکترونیکی از نوع متن‌باز - جنگ سرد و ناتمام مرورگرهای اینترنتی - برای هدفمند کردن یارانه‌ها آماده شویم - درخواست از شما، اجرا با شهرداری - جهان سه‌بعدی و سیستمی دوبعدی - حکایت ما اینترنت‌ندیده‌ها در نمایشگاه مطبوعات! - آهنگساز خود باشید - برج‌های گرمسیری - نرم‌افزاری برای تایپ مقالات و پایان‌نامه‌ها - ماجرای ویندوزموبایل و GPRS - جعبه‌ابزاری برای هک سیمبین - سربازان جان بر کف - بارش اتمی، بر سر یک نامه‌رسان - گشت‌زنی در شهر - و... کلمات کلیدی: ضمیمه بایت، روزنامه خراسان، روزنامه، برچسب‌ها: ضمیمه بایت، روزنامه خراسان، روزنامه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری