ضمیمه بایت روزنامه خراسان - شماره 145

ضمیمه بایت روزنامه خراسان - شماره 145

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ضمیمه بایت
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

معرفی ضمیمه بایت روزنامه خراسان - شماره 145 عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 145: - سرهایی که گرم سونی می‌شوند - استاکس‌نت مهار شده است - یکی کم، دوتا خاطرجمع! - آندرویید، سیب را نشانه گرفت - سرهایی که گرم سونی می‌شوند - مبارزه جهانی با جرایم مجازی - در آزمایشگاه گوگل چه می‌گذرد؟ - ستاره‌هایی که برای گوگل پول درمی‌آورند - کپی برای حرفه‌ای‌ها - چه کسانی می‌دانند دیروز کجا بودید؟ - اتصال به اینترنت ملی، 3 سال دیگر در تمام مدارس - بسته پیشنهادی برای مدرسه‌ای‌ها - ایجاد یک TextBox جدید در C - دوستان خود را متحیر کنید! - عدم خرید، فروکش کردن بازار مکاره - نرم‌افزاری برای تایپ مقالات و پایان‌نامه‌ها - کنترل تلفن‌همراه از طریق رایانه - تجربه یک فوتبال واقعی - هنرهای کاغذی، آموزش تولید آلمان ها با تا زدن کاغذ - توصیه‌هایی برای خرید گوشی تلفن‌همراه - ساعتی برای جاسوسی - یک مدال بی‌افتخار - معمای جواهرات - و... کلمات کلیدی: ضمیمه بایت، روزنامه خراسان، روزنامه، برچسب‌ها: ضمیمه بایت، روزنامه خراسان، روزنامه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری