مجله بدنسازی و تناسب اندام علم و عضله - شماره چهار

مجله بدنسازی و تناسب اندام علم و عضله - شماره چهار

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علم و عضله
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

معرفی مجله بدنسازی و تناسب اندام علم و عضله - شماره چهار مطالب این شماره: قهرمانی در رقابت های لاچفورد - قهرمانی نماینده ایران در سنگاپور - نتایج بادی کلاسیک قهرمانی کشور - تمرین ساق با فلکس لویس - چهار حرکت برای 4 ستون بدن - توصیه های یک اسطوره - معرفی قهرمانان - عضلات کول - 9 اشتباه نابخشودنی در تغذیه ورزشی - 5 قاعده برای خوابیدن - چه زمانی از ویتامین ها استفاده کنیم. - انرژی برای تمرینات - چربی سوزی با خوراکیگاهی به ترازو نگاه کن - 5 نکته برای ترشح بیشتر هورمون رشد - اکسی متولون - توصیه های باورنکردنی برای سلامتی - بزرگی شکم و درمان آن - نکاتی در مورد خوردن ماهی - چای سبز را در این ساعات میل کنید تا لاغر شوید. - ماده ای که پوست شما را خراب می کند. - نکات ایمنی در استفاده از مواد آرایشی چشم کلمات کلیدی: ورزش، بدنسازی، سلامتی، دارو، هورمون، برچسب‌ها: ورزش، بدنسازی، سلامتی، دارو، هورمون
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری