ضمیمه بایت روزنامه خراسان - شماره 143

ضمیمه بایت روزنامه خراسان - شماره 143

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ضمیمه بایت
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

معرفی ضمیمه بایت روزنامه خراسان - شماره 143 عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 143: - تلاشی برای حاکم کردن قواعد اخلاقی بر قوانین بازاری - قفل های دیجیتالی - روز از نو، روزی از نو - ویرایشگری برای تمام گوشی‌ها - نگاهی به فروش اینترنتی خودرو - نسخه دوم بازی مافیا - از رسانه‌های دیجیتال ما، تا رسانه‌های دیجیتال آن‌ها - سارقان پشت در بانک‌های مجازی در کمین هستند - سیستم‌عامل ملی در راه است؟ - جهان برای همه دست‌یافتنی است - نوارکاستی برای برقراری تماس - صرفه‌جویی در استفاده از هارددیسک - با گرمای بدنتان گوشی خود را شارژ کنید - آشنایی مجازی برای کار حقیقی - اینترنت ملی یعنی چه؟ - الکامپ یا جیتکس، انتخاب شرکت‌های ایرانی - در جست‌وجوها اول باشید - تعمیرگاه تخصصی، واژه‌ای تزئینی - گنجینه مایکروسافت آفیس - پاییز داغ‌تر از همیشه! - کمی به مغز خود فشار بیاورید! - ترس را تا بن استخوان تجربه کنید! - و... کلمات کلیدی: ضمیمه بایت، روزنامه خراسان، روزنامه، برچسب‌ها: ضمیمه بایت، روزنامه خراسان، روزنامه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری