ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 297

ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 297

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ضمیمه کلیک
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

معرفی ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 297 عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 297: - قاچاق، مهم‌ترین مانع رشد صنعت بازی‌های رایانه‌ای در کشور است - واکنش نظام صنفی رایانه‌ای به اخبار کاهش قیمت پهنای باند - وزیر ارتباطات خبر داد:ماهواره رصد تا قبل از پایان سال پرتاب می‌شود - امکان ابطال خصوصی‌شدن مخابرات - سرویس جدید تلفن از راه دور و جستجوی بی‌درنگ به گوگل افزوده شد - نبرد یک‌تنه با غول‌های فناوری اطلاعات - استقبال کم از تلویزیون‌های سه‌بعدی - نبرد اچ‌پی و دل بر سر خرید یک شرکت - کاوش در موتورهای جستجوی هوشمند، آیا گوگل کافی است؟ - ویندوزی که هیچ‌گاه خراب نمی‌شود، بازگشت به گذشته! - با UC Browser وب نوردی کنید - نسل سوم موبایل تا پایان 2010 به اوج شکوفایی می‌رسد - موبایلی که صدا را به پیامک تبدیل می‌کند - گوشی سه سیمکارته به بازار آمد - مافیای2 پس از مدت‌ها انتظار عرضه شد، نقاط ضعف کوچک در یک بازی استثنایی - آشنایی با سبک‌های سرگرمی‌های نرم‌افزاری، بازی‌های سبک‌تیر‌اندازی - بازی موبایل، یک فوتبال بی‌سر و صدا - نگاهی به موضوع بحران محیط زیست ناشی از آلودگی رایانه‌ای - با گوگل هر سایت یک موجود زنده می‌شود - از بررسی انواع میکروفن‌ها تا نصب و تست کیفیت، دوباره ضبط کن! - آشنایی با نرم‌افزارهای گرافیکی، Captivate‌ ، کلاس درس مجازی - دیدگاه تازه کاربران از بعد سوم - رفع مشکل دوربین وب‌کم لپ‌تاپ - تنظیم تاریخ و ساعت اوبونتو با اینترنت - فناوری دیجیتال - و... کلمات کلیدی: ضمیمه کلیک، روزنامه جام جم، کلیک، مجله کامپیوتر، برچسب‌ها: ضمیمه کلیک، روزنامه جام جم، کلیک، مجله کامپیوتر
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری