مجله بدنسازی و تناسب اندام علم و عضله - شماره دو

مجله بدنسازی و تناسب اندام علم و عضله - شماره دو

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علم و عضله
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

معرفی مجله بدنسازی و تناسب اندام علم و عضله - شماره دو فهرست مطالب این شماره: - تغذیه خوب در ماه رمضان - 8 هفته تا رسیدن به سرشانه های غول آسا! - معرفی قهرمانان - فواید ورزش - شما هم باشگاه ورزشی داشته باشید! - چگونه می توان از گرفتکی عضلات جلوگیری کرد؟ - دستیابی به حجم و قدرت با تکرارهای کند و وزنه های سنگین ددلیفت بدون آسیب - مبانی تغذیه در بدنسازی - کافئین مفید یا مضر؟ - ویتامین های محلول در آب - گیاهان دارویی - نوشیدنی پروتئین - معرفی مکمل های افزایش وزن - رفاقت با چربی سوزها ممنوع - دوپینگ؟ - تستوسترون - تغذیه و ورزش در دوران بارداری - 10 اشتباه رایج در رژیم های لاغری - نکات آرایشی و بهداشتی کلمات کلیدی: آرایشی و بهداشتی، رژیم های لاغری، تغذیه در دوران بارداری، ورزش در دوران بارداری، گیاهان دارویی، نوشیدنی پروتئین، تغذیه در بدنسازی، باشگاه ورزشی، ماه رمضان، برچسب‌ها: آرایشی و بهداشتی، رژیم های لاغری، تغذیه در دوران بارداری، ورزش در دوران بارداری، گیاهان دارویی، نوشیدنی پروتئین، تغذیه در بدنسازی، باشگاه ورزشی، ماه رمضان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری