ضمیمه بایت روزنامه خراسان - شماره 133

ضمیمه بایت روزنامه خراسان - شماره 133

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ضمیمه بایت
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

معرفی ضمیمه بایت روزنامه خراسان - شماره 133 عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 133: - به خاطر یک مشت ریال - این‌جا ویندوز نیست! - خدمات الکترونیک برای معلم‌ها - همه خواسته‌ها در یک نرم‌افزار - مبارزه با مرغان مهاجم - گذشته، حال و شاید آینده - نگهبانی بر دروازه اینترنت - کلاهبرداری در لباس یاهو - عدد 7 برای مایکروسافت شانس می‌آورد - سافاری5، سلاحی نرم برای جنگ اپل - آن‌لاین استخدام شوید - حمله ویروسی به صنعت - هر وقت که خواستید قهر کنید! - دستانی که جادو می‌کند - همراهی جوگیر! - کتابی الکترونیک برای کودکان - جایگاه واقعی ایران در فناوری اطلاعات و ارتباطات کجاست؟ - فروشگاه‌های آن‌لاین، برگ برنده بنیاد موزیلا - سیستمی ارزان برای عشق قیمت‌ها - ماهی را هروقت از آب بگیری تازه ‌است - گمانه‌زنی‌های یک نرم‌افزار - هرچه که خار آید، روزی به‌کار آید - فوتبال به روایت جزئیات - بازی Limbo، فرار کودکانه از برزخ - یک آرکانوید دیگر! - و... کلمات کلیدی: فناوری اطلاعات، مخابرات، بازی‌های‌ رایانه‌، مرورگر، هارددیسک اکسترنال، برچسب‌ها: فناوری اطلاعات، مخابرات، بازی‌های‌ رایانه‌، مرورگر، هارددیسک اکسترنال
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری