وایمکس - وای فای

وایمکس - وای فای

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسام الدین حاجیلو
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

وایمکس - وای فای WiMAX و WiFi را میتوان دو تکنولوژی به روز ، از شبکه های مدرن بیسیم (Wireless) دانست که به ترتیب با استانداردهای IEEE 802.16 و IEEE802.11 مشخص می گردند. در این مقاله بیشتر با این دو تکنولوژی جدید آشنا شویم. اصطلاح Wi-Fi (می توانید بخوانید وای فای) مخفف دو کلمه ی Wireless Fidelity است. این نوع شبکه ها بسته به نوع استانداری که از آن پیروی می کنند بردی تا 400 متر دارند. محدوده ی فرکانسی امواج این شبکه در محدوده ی امواج مایکرویوو قرار دارد. WiMAX (می توانید بخوانید وایمکس) یک روش بى سیم فوق العاده سودمند و انقلابى در زمینه دسترسى تمامى کاربران به اینترنت است. این نام از حروف اول کلمات Worldwide Intero Perability for Microwave Access گرفته شده و همانگونه که از نام آن پیدا است، راه حلى براى دسترسى به اینترنت از طریق امواج مایکروویو است. کلمات کلیدی: وای فای Wi، Fi، وایمکس، تکنولوژی، شبکه، بیسیم Wireless، اینترنت، اینترنت بی سیم، برچسب‌ها: وای فای Wi، Fi، وایمکس، تکنولوژی، شبکه، بیسیم Wireless، اینترنت، اینترنت بی سیم
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری