آنتن های وایرلس

آنتن های وایرلس

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسام الدین حاجیلو
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

آنتن های وایرلس آنتن ها را می توان به دو رده کلی درون ساختمان (Indoor)و بیرون ساختمان (Outdoor) تقسیم بندی کرد. آنتنهای بیرونی عموماً دارای جنس, پوشش و اتصالاتی هستند که بتوانند در شرایط دشوار فضای آزاد مثل باد, طوفان, برف, باران و سرما و گرمای شدید دوام بیاورند. در حالی که آنتنهای درون ساختمان با ظاهر و پوشش ظریف و حتی الامکان زیبا ساخته می شوند تا باعث زشت شدن محیط داخلی ساختمان و دکوراسیون آن نشوند.آنتنهای درونی را نمی توان در بیرون ساختمان نصب کرد مگر آنکه در مشخصات آن به صراحت به ویژگی ( درونی/بیرونی) اشاره شده باشد. از دیدگاه روش نصب , آنتن ها را می توان به چند رده زیر تقسیم بندی کرد: سقف کوب (Ceiling Mount) و سقف آویز (Ceiling Patch) قابل نصب بر روی پایه یا دکل (Mast Mount ) دیوار کوب (Wall Patch) آنتن YAGI (قابل نصب بر روی پایه یا دکل ) آنتنهای بشقابی (قابل نصب بر روی پایه یا دکل ) ( Dish or Parabolic Antennas ) کلمات کلیدی: نصب آنتن، آنتن، ساختمان، فضا، دکوراسیون، برچسب‌ها: نصب آنتن، آنتن، ساختمان، فضا، دکوراسیون
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری