گفتگو با خدا - جلد سوم

گفتگو با خدا - جلد سوم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : نیل دونالد والش
  • مترجم : توراندخت تمدن
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

گفتگو با خدا - جلد سوم عید پاک ١٩٩٤ است و من طبق دستور، قلم به دست نشسته ام. منتظر پروردگارم هستم. او قول داده همانگونه که در دو عید پاک گذشته آشکار شد، بر من ظاهر شود، تا گفتگوی مدت دار دیگری را شروع کنیم. سومین و آخرین گفتگو – حداقل برای حال حاضر. این فرایند – این ارتباط خارق العاده در سال ١٩٩٢ شروع شد و در عید پاک ١٩٩٥ پایان خواهد گرفت. سه سال، سه کتاب. در جلد اول بیشتر به موضوعات شخصی پرداخته شد: روابط صمیمانه، پیدا کردن شغل مناسب و با انرژی های قدرتمندِ پول، عشق، جنسیت و خداوند سروکار داشتن و آنها را با زندگی های روزانه تلفیق کردن. جلد دوم ضمن پرداختن به این موضوعات، به مسائل جغرافیایی – سیاسی، ماهیت دولت ها، خلق جهانی رها از جنگ و تشنج و ایجاد سنگ پایه هایی برای یک جامعه متحد بین المللی پراخت. سومین و آخرین کتاب روی مسائل مهمتری که بشر امروزی با آن روبرو است، تکیه خواهد کرد. مسائلی در ارتباط با سایر اقلیم ها، سایر اهاد، و اینکه چگونه بین بافت های پیچیده با هم جور می شوند. کلمات کلیدی: ارتباط با خدا، خدا، عید، قلم، برچسب‌ها: ارتباط با خدا، خدا، عید، قلم
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری