کتاب آموزش ورد 2010 - Microsoft Word 2010 Step by Step

کتاب آموزش ورد 2010 - Microsoft Word 2010 Step by Step

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

کتاب آموزش ورد 2010 - Microsoft Word 2010 Step by Step یکی از معروف ترین و پیشرفته ترین نرم افزار های تایپ متون نرم فزار ورد می باشد که به تازگی ورژن جدید آن منتشر شده است. در این نسخه جدید ویژگی های بسیاری برای زیبا تر شدن متن و امکانات بسیاری ارائه شده است، که از این ویژگی های می توان انعکاس نور و درخشش سایه به متن و همچنین اضافه شدن افکت های متن و ویژگی های چاپی عالی و ذخیره خودکار سندی که در حال کار با آن هستید اشاره کرد. شاید شما هم با برنامه ورد 2010 پیش از این تا حدودی آشنا بوده اید اما به راحتی نمی توانید به تنهایی از تمام امکانات آن با خبر شوید و بهترین استفاده را کنید. در این ایبوک Microsoft Word 2010 PDF شما یاد خواهید گرفت که چگونه از تم ها و استایل ها ورد استفاده کنید، چگونه تصاویر را در ورد ویرایش کنید، چگونه جدول ها و دیاگرام ها را رسم کنید و بسیاری آموزش های کاربردی دیگر از ورد 2010 در این ایبوک مفید به شما آموزش داده خواهد شد تا بتوانید از تمام کاربرد ها ورد استفاده و کارهای خود را هر چه بهتر و زیبا تر انجام دهید. این کتاب الکترونیکی داراری 528 صفحه با فرمت پی دی اف نوشته Joyce Cox می باشد که امیدوارم از آن لذت ببرید. کلمات کلیدی: نرم افزار، برنامه ورد، ورد 2010، برچسب‌ها: نرم افزار، برنامه ورد، ورد 2010
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری