اعترافات یک جنایتکار اقتصادی

اعترافات یک جنایتکار اقتصادی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جان پرکینز
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

اعترافات یک جنایتکار اقتصادی افشاگریهایی در باب ترفندهای ایالات متحدهی آمریکا در اقتصاد جهانی انتشارات اختران با انتشار اینترنتی کتابِ « اعترافات یک جنایتکار اقتصادی » جان پرکینز از طریق سایت اختران امکان دسترسی رایگان به این کتاب را برای تمام کاربران اینترنت تسهیل ساخت. با این وجود به دلیل اشتباهاتی که در مقایسهی ترجمهی فارسی این کتاب با ترجمهی آن به زبان فرانسه مشاهده کرده بودم، یعنی مشکلی که همیشه در رابطه با ترجمهها پیش میآید، جهت قابل اطمینان ساختن ترجمهی این کتابِ ارزشمند به بازخوانی و تصحیح آن اقدام کردم. البته بخشهایی که به توضیحات و پیشگفتار مترجمین مربوط میشود شامل بازخوانی من نمی شود و به همان شکل اولیه حفظ شدهاند. کلمات کلیدی: اقتصاد، اینترنت، آمریکا، امریکا، برچسب‌ها: اقتصاد، اینترنت، آمریکا، امریکا
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری