آموزش تایپ فارسی

آموزش تایپ فارسی

  • 1.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

آموزش تایپ فارسی بسیاری از کاربران با تایپ فارسی در کامپیوتر مشکل دارند و به دلیل کم شدن سرعت تایپ، از حروف فینگلیش برای تایپ مخصوصا در مسنجرها استفاده می کنند. در کتاب الکترونیکی که در این قسمت در اختیار شما قرار می دهیم، شما با تایپ فارسی آشنا می شوید. مهارت تایپ سریع و درست از هنرهای است که هر کاربر و علاقمند به رایانه آرزوی داشتن آن را دارد. این مهارت تنها در صورت داشتن دو فاکتور مهم تمرین بسیار و گذشت زمان قابل دستیابی است. با مطالعه این کتاب می توانید سریعتر با مهارت تایپ سریع و درست فارسی آشنا شوید. کلمات کلیدی: آموزش تایپ، آموزش تایپ فارسی، آموزش تایپ با حروف فارسی، افزایش سرعت تایپ، افزایش سرعت تایپ کردن، تایپ فارسی، تایپ صحیح فارسی، ترفند کیبورد، ترفند تایپ، ترفند تایپ فارسی، برچسب‌ها: آموزش تایپ، آموزش تایپ فارسی، آموزش تایپ با حروف فارسی، افزایش سرعت تایپ، افزایش سرعت تایپ کردن، تایپ فارسی، تایپ صحیح فارسی، ترفند کیبورد، ترفند تایپ، ترفند تایپ فارسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری