کاشت موی طبیعی

کاشت موی طبیعی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی وفایی
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

کاشت موی طبیعی مو از جمله عواملی است که در روابط اجتماعی افراد بسیار مؤثر بوده تا جایی که موجب قضاوت و پیش داوری هایی نسبت به دیگران شده و به همین دلیل پاکیزگی و خوش حالت بودن مو دارای اهمیت زیادی برای انسان می باشد. از سوی دیگر از دست دادن مو غالباً موجب استرس و فشار عاطفی شدید گردیده به طوری که اکثر افراد طاس به دلیل از دست دادن موهایشان در اضطراب به سر برده و نگران طعنه های اطرافیان می باشند. همه این مسایل موجب شده است که انسان همیشه در جستجوی راهی برای رفع طاسی بوده و در این میان داروها و وسایل زیادی به وجود آمد هاند که بسیاری از آنها نه تنها جنبه شیادی و کلاه برداری داشته بلکه موجب آسیب های زیادی به پوست و مو می گردند که بعضاً قابل جبران نمی باشند. کاشت موی طبیعی یکی از راه های جبران طاسی می باشد که گرچه از سالها قبل پایه و اساس آن ریخته شده ولی در سال های اخیر به مدد کوشش ها و تحقیقات پزشکان دچار تحولات شگرفی شده به طوریکه در حال حاضر به سختی می توان کاشت موی طبیعی را در یک فرد تشخیص داد و نتایج این عمل جراحی سرپایی در حال حاضر به طرز شگف تانگیزی طبیعی و زیبا جلوه می کند... سر فصل ها: - اطلاعاتی در مورد مو - مراقبت از مو - تفکرات غلط در مورد مو و بیماری های آن - بیمار یهای مو - ملاحظات روانشناسی در آلوپسی آندروژنتیک - کاشت موی طبیعی - کاشت مو در خانمها - پیوند مو در ابرو - کاشت مو در پوست دارای اسکار کلمات کلیدی: کاشت مو، طاسی، درمان طاسی، ریزش مو، برچسب‌ها: کاشت مو، طاسی، درمان طاسی، ریزش مو
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری