مجله آموزش زبان دود شماره 1 - Dude! English Issue

مجله آموزش زبان دود شماره 1 - Dude! English Issue

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مجله آموزش زبان دود
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

معرفی مجله آموزش زبان دود شماره 1 - Dude! English Issue مجله آموزش زبان دود (Dude! English Magazine) یک مجله الکترونیکی کمک آموزشی رایگان است که به شیوه ای جذاب، متنوع و کاربری، شما را به یادگیری یا مرور دانسته هایتان از زبان انگلیسی ترغیب می کند. طراح و مبتکر این مجله فرزاد نجاریان می باشد که تاکنون نزدیک به 20 شماره از این مجله را به صورت اینترنتی منتشر کرده است که بیش از 600.000 دریافت کننده داشته است. هم اکنون شما مجله آموزش زبان دود شماره 1 را دریافت خواهید کرد. هر شماره از بخش های متنوع زیر تشکیل شده است : - آموزش لغت - آموزش مکالمه - آموزش تصویری لغات - آموزش اصطلاحات انگلیسی - جملات حکیمانه به همراه ترجمه - آموزش نکات روزمره از طریق تصویر - آموزش فهمیدن ترانه های انگلیسی - آموزش لغات مشکل فیلم های زبان اصلی - آموزش ضرب المثل های پر کاربد انگلیسی کلمات کلیدی: مجله، آموزش زبان، آموزش لغت، آموزش مکالمه، اصطلاحات انگلیسی، جملات حکیمانه، برچسب‌ها: مجله، آموزش زبان، آموزش لغت، آموزش مکالمه، اصطلاحات انگلیسی، جملات حکیمانه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری