آموزش Joomla از مبتدی تا پیشرفته

آموزش Joomla از مبتدی تا پیشرفته

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهدی هراسی پور
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

آموزش Joomla از مبتدی تا پیشرفته جوملا! (Joomla!‎) نام یک نرم‌افزار آزاد و متن باز برای مدیریت محتوای اینترنتی است. اما جوملا! به زبان PHP نوشته شده‌است و از پایگاه دادهٔ MySQL استفاده می‌کند. قابلیت‌های جوملا! شامل امکان بارگذاری موقت در حافظه برای بهبود کارایی (caching)، ایجاد فهرست خودکار، ارسال خبر از طریق پروتکل RSS، ارائهٔ نسخه قابل چاپ، بخش‌های کوتاه خبری، تالار گفتگو، نظر سنجی، تقویم، جستجوی اینترنت و پشتیبانی از زبان‌های متعدد (از جمله فارسی) است. نام جوملا گرفته شده از واژه‌ای در زبان سواحیلی است که به معنی «همه با هم» یا «همگی» است. به جهت شباهت این واژه با واژهٔ جمله در فارسی، ترجمهٔ فارسی این برنامه با نام جمله ارائه می‌شود. کلمات کلیدی: آموزش جوملا، جوملا، برچسب‌ها: آموزش جوملا، جوملا
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری