کتاب ضرب فهم ها ( خلاقیت ، ناخلاقیت در تفکر و ... زبان )

کتاب ضرب فهم ها ( خلاقیت ، ناخلاقیت در تفکر و ... زبان )

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : بهین اربابی
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

کتاب ضرب فهم ها ( خلاقیت ، ناخلاقیت در تفکر و ... زبان ) - این کتاب : بسیار ساده است . - (سادگی و آسانی کتاب- این نوشته). - {فهم ها از کجا م یآیند؟} - این کتاب را می توان، در همین سوال ساده ، خلاصه نمود. - این کتاب : فاقد مقدمه ابتدایی است . و مقدمه های آن در مسیر کتاب ، پخش شد هاند؛ مستقیم و نامستقیم . - این کتاب : ناشی از یک فرضیه ابتدایی و عمومی است. که اسم آنرا {نامتون} گذاشته ایم. - در تقابل با نوشته های متقابلش. که به مجموع هشان ، {متون} م یگوییم. - و سعی کتاب، در معرفی فرضیه نامتونی؛ و جنبه های کاربردی آن است. حاشیه : تعریف ساده و مقدمه ای : « - - در این کتاب ، به سواد ، درک/ دانش عرفی/ رسمی و متعارف ، می گوییم : {متون}. - و پس : حدوداً برای {نامتون : نه + متون} چنین تعریف اولیه ای را می توان ارائه کرد : {دستگاهی و فرضیه ای، از درک و سوادهای ناعرفی و نامعمول/ نا رسمی}. - حاشیه و تاکید : در کمی بعدتر ، توضیحات بیشتری ، در مورد {متون و نامتون} ارائه خواهد شد. - و البته مثلِ بسیاری از اصطلاحات ، انتظار بیهوده ای است که یک اصطلاح را بتوان ، با یکی دو خط توضیح داد. - و معمولا هم ، اصطلاحات مهم تر {ریز ریز} شکل می گیرند؛ و در مسیر کتاب، {ریز ریز ؛ و در کاربردها} روشن شده و عمق مییابند ... کلمات کلیدی: خلاقیت، تفکر، زبان، متون، برچسب‌ها: خلاقیت، تفکر، زبان، متون
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری