یادگیری زبان کاذب ( مسئله معنی )

یادگیری زبان کاذب ( مسئله معنی )

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : بهین اربابی
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

یادگیری زبان کاذب ( مسئله معنی ) تحلیل ساده ی فلسفه زبانی در مسائل یادگیری زبان یادگیری و عمومی - خط ( و نه زبان) بین المللی انگلیسی همچون زبان دوم کتابی که پیش رو دارید بر اساس فرضیه ای عمومی، نگاشته شده است. در اینجا سعی شده، نکاتی از این فرضیه، در ذیل " یادگیری زبان کاذب " بازگو شود. در واقع هدف اصلی کتاب، مطرح کردن فرضیه خویش است و یادگیری زبان کاذب، تنها بهانه و دست آویزی برای این منظور، می باشد. هرچند خواننده پیگیر، می تواند از مطالبی که مطرح می شود، برای یادگیری زبان دوم، که هدف فرعی کتاب است، استفاده نماید. از آنجا که تاریخ نوشتن این کتاب به سال 1372 باز می گردد؛ فرضیه ای که از آن یاد می کنیم، با نام خود " فرضیه " نامیده می شود، ولی در سالهای بعد و در نوشته های بعدی نویسنده، از جمله کتاب " زبان فهم ها، زبان چیزها " و "ضرب فهم ها " این فرضیه، از عنوان " نامتون " بهره می گیرد ... کلمات کلیدی: یادگیری زبان، تحلیل فلسفه زبانی، زبان انگلیسی، برچسب‌ها: یادگیری زبان، تحلیل فلسفه زبانی، زبان انگلیسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری