هری پاتر و پرنس نیمه اصیل

هری پاتر و پرنس نیمه اصیل

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جی کی رولینگ
  • مترجم : قاسم کیانی مقدم
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

هری پاتر و پرنس نیمه اصیل این داستان داستانی است که سرنوشت داستان هفتم را مشخص می‌کند. این داستان بیشتر افشای راز است اما مایه‌ای از هیجان را نیز در خود دارد. در ابتدای این داستان هری در حالی که راز زنده ماندن خود را فهمیده بود و مسئولیت سنگینی را متقبل شده بود، در اتاق خود در خانهٔ دورسلی منتظر دامبلدور نشسته است. درطول داستان نیز هری به لطف پورفسور اسلاگهورن به راز زنده ماندن ولدمورت پی می‌برد یعنی از وجود جان پیچ های او باخبر می‌شود. وی در این داستان به صورت اتفاقی کتابی درسی مربوط به معجون سازی را پیدا می‌کند که حاوی مطالب جالبی است وبرطبق نوشته‌های درونش،مطعلق به فردی به نام شاهزاده دورگه می‌باشد.این کتاب به او کمک زیادی می‌کند و صد البته موجب ناراحتی هرمیون،شاگرد اول کلاس نیز می‌شود. در انتهای داستان دامبلدور می می‌مرد و هری متوجه می‌شود که کتاب متعلق به اسنیپ است. کلمات کلیدی: های پاتر، هری پاتر، مجموعه هری پاتر، راز، داستان، رمان، داستان هری پاتر، برچسب‌ها: های پاتر، هری پاتر، مجموعه هری پاتر، راز، داستان، رمان، داستان هری پاتر
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری