ماهی سیاه کوچولو

ماهی سیاه کوچولو

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : صمد بهرنگی
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

ماهی سیاه کوچولو ماهی سیاه کوچولو یکی از داستان‌های کودکان نوشته صمد بهرنگی نویسندهٔ ایرانی است. او این داستان را در زمستان سال ۱۳۴۶ نوشت. زبان نمادین این داستان الهام بخش بسیاری از نویسندگان و شاعران مختلف بوده‌است و اشعار و متون بسیاری در وصفش سروده شده‌است. این کتاب به بسیاری از زبان‌های جهان ترجمه شده‌است. خلاصه داستان: این داستان، قصه ماهی سیاه کوچولویی است که عشق دیدن دنیا را دارد. او تصمیم می‌گیرد تا انتهای جویباری که در آن زندگی می‌کند برود، اما در نهایت درون شکم یک مرغ ماهیخوار سر در می‌آورد. ماهی سیاه کوچولو در راه رسیدن به هدف خود شجاعت و شهامت به خرج می‌دهد و در این راه فداکاری می‌کند. کلمات کلیدی: ماهی، سیاه، داستان، کودکان، داستان کودکان، زمستان، سال، زبان، نویسنده، شاعر، شعر، اشعار، کتاب، عشق، مرغ، هدف، برچسب‌ها: ماهی، سیاه، داستان، کودکان، داستان کودکان، زمستان، سال، زبان، نویسنده، شاعر، شعر، اشعار، کتاب، عشق، مرغ، هدف
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری