کلید های میانبر در ویندوز هفت - Windows 7 Keyboard ShortCut

کلید های میانبر در ویندوز هفت - Windows 7 Keyboard ShortCut

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Nitin Agarwal
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

کلید های میانبر در ویندوز هفت - Windows 7 Keyboard ShortCut به دلیل پیشرفت چشم گیر آخرین نسخه ویندوز توسط شرکت مایکروسافت یعنی ویندوز هفت بسیاری از ویژگی های این ویندوز هوشمند تغییر کرد و برای افرادی که می خواهند از ابتدا با این ویندوز آشنا شوند کمی کار با آن مشکل است. این کتاب شامل 200 کلید میانبر ویندوز هفت می باشد که تمامی این آموزش ها با تصویر نمایش داده شده اند. این کتاب در بیش از 40 صفحه خود به شما تمامی کلید های میانبر در ویندوز هفت و نرم افزارهای وابسته و پرکاربرد را یاد می دهد. این کتاب ارزشمند را به همه شما عزیزان پیشنهاد می دهیم. کلمات کلیدی: کلید های میانبر، ویندوز هفت، ویندوز، مایکروسافت، شرکت، ویندوز هوشمند، هوشمند، تصویر، کتاب، نرم افزار، برچسب‌ها: کلید های میانبر، ویندوز هفت، ویندوز، مایکروسافت، شرکت، ویندوز هوشمند، هوشمند، تصویر، کتاب، نرم افزار
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری