آلمان نازی به روایت تصویر

آلمان نازی به روایت تصویر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : پویا آریا
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

آلمان نازی به روایت تصویر آلمان نازی یا رایش آلمان از ۱۹۳۳ تا ۱۹۴۵ به دورانی از کشور آلمان اطلاق می‏شود که دولت آدولف هیتلر - در سال ۱۹۳۳ تا آغاز نازی-زدایی در سال ۱۹۴۵ میلادی - در آن کشور در راس حکومت بود. در این دوران، کشور آلمان تحت حکومت «حزب سوسیالیست ملی کارگران آلمان» به رهبری آدولف هیتلر به عنوان صدراعظم بود. وی از سال ۱۹۳۴ رهبر حزب سوسیالیست ملی کارگران آلمان شد. پس از روی کار آمدن نازی‏ها در سال ۱۹۳۳، نام رسمی کشور آلمان تغییر نکرد و همان عبارت «رایش آلمان» (به آلمانی: Deutsches Reich) یا «رایش سوم» که از سال ۱۸۷۱ بود، باقی ماند ... کلمات کلیدی: آلمان، تصویر، کشور آلمان، دولت آدولف هیتلر، آدولف هیتلر، سوسیالیست، برچسب‌ها: آلمان، تصویر، کشور آلمان، دولت آدولف هیتلر، آدولف هیتلر، سوسیالیست
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری