مجله هفت آسمون - شماره پانزده

مجله هفت آسمون - شماره پانزده

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : هفت آسمون
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

معرفی مجله هفت آسمون - شماره پانزده مجله پر محتوای و خواندنی هفت آسمون ، که تا کنون مخاطبین زیادی را به خود جذب کرده است ، یکی از مجله های اینترنتی میباشد که شامل مطالبی برای قشر جوان از موضوعاتی ، همچون فرهنگ ، هنر (سینما ، موسیقی ) و ... میباشد. گزیده ای از آنچه در این شماره می خوانید : - باورنکردنی های جشنواره 28 - گفتگو با لاله اسکندری - ترین های 88 - اختصاصی با حسین سیاحی - برگزیدگان تمشک طلایی - گپی خواندنی با لیلا اوتادی - گزارش : جشنواره موسیقی فجر - گپ و گفت با احسان خواجه امیری و ده ها مصاحبه و مطلب ارزشمند در 84 صفحه کلمات کلیدی: مجله اینترنتی، مجله، ماهنامه هفت آسمون، ماهنامه اینترنتی، لاله اسکندری، حسین سیاحی، لیلا اوتادی، جشنواره موسیقی فجر، احسان خواجه امیری، برچسب‌ها: مجله اینترنتی، مجله، ماهنامه هفت آسمون، ماهنامه اینترنتی، لاله اسکندری، حسین سیاحی، لیلا اوتادی، جشنواره موسیقی فجر، احسان خواجه امیری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری