هری پاتر و محفل ققنوس

هری پاتر و محفل ققنوس

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جی کی رولینگ
  • مترجم : وحید بهلول
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

هری پاتر و محفل ققنوس کتاب هری پاتر و محفل ققنوس (به انگلیسی: Harry Potter and the Order of the Phoenix)، پنجمین کتاب از مجموعه داستان‌های هفت گانهٔ هری پاتر نوشتهٔ جوآن رولینگ می‌باشد. این کتاب طولانی ترین رمان این مجموعه‌است و نسخهٔ آمریکایی آن از ۸۷۰ صفحه تشکیل شده و ترجمهٔ فارسی آن حدود ۱۲۵۰ صفحه که توسط انتشارات کتابسرای تندیس با ترجمهٔ ویدا اسلامیه در سه جلد به چاپ رسیده‌است. ماجرای این رمان پس از بازگشت لرد سیاه اتفاق می‌افتد که گروهی از جادوگران دوباره به ریاست آلبوس دامبلدور محفل ققنوس که گروهی برای مبارزه با ولدمورت است را به وجود آورده‌اند. این کتاب یکی از سیاه ترین و تلخ ترین ماجراهای هری پاتر می‌باشد. در پایان کتاب با سازمان اسرار آشنا می‌شویم که بسیار هیجان انگیز و شگفت است و در وزارت سحروجادو نبرد اعجاب آوری بین لرد ولدمورت و آلبوس دامبلدور در می‌گیرد و بالاخره ما درمی یابیم که ولدمورت برای پیشگویی ای که سبیل تریلانی در آن اعلام کرده بود که تنها کسی که می‌تواند ولدمورت را شکستی ابدی بدهد در آخرین روز ژوییه به دنیا آمده است و پدر و مادر این پسر قبلا سه بار در برابر ولدمورت مقاومت کرده اند، می خواست هری را در سن یک سالگی به قتل برساند ... کلمات کلیدی: هری پاتر، محفل ققنوس، داستان محفل ققنوس، برچسب‌ها: هری پاتر، محفل ققنوس، داستان محفل ققنوس
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری