کتاب آموزشی لینوکس ردهت ۹ Linux Redhat

کتاب آموزشی لینوکس ردهت ۹ Linux Redhat

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : آلن باغومیان
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

کتاب آموزشی لینوکس ردهت ۹ Linux Redhat این کتاب برای چه کسی مناسب است؟ این کتاب برای کاربرانی نوشته شده که یا تاکنون به هیچ عنوان با سیستم عامل لینوکس آشنایی نداشته اند و مایلند این سیستم عامل را شناخته، با آن کارکنند و یا کاربرانی که با لینوکس آشنا بوده و مایلند اطلاعات خود را از حد مقدماتی به سطوح متوسط و پیشرفته افزایش دهند. ۹ می باشد و به مباحث سرویس دهنده لینوکس ردهت Desktop این کتاب مخصوص کاربردهای لینوکس پرداخته نشده است. در این کتاب فرا خواهید گرفت چه چگونه از سیستم ردهت خود به عنوان یک میزکار قدرتمند برای اجرای برنامه های کاربردی، کارهای روزمره و همچنین ورود به اینترنت استفاده نمایید. در این کتاب سعی شده تا تعدادی از نرم افزارهای موجود لینوکس تشریح شوند تا کاربر بتواند با کاربرد هر یک از آنها آشنا شود و سعی شده تا بیشتر مطالب به جای تئوری بودن، به سمت کاربردی تر شدن سوق داده شوند. در میان مباحث کتاب به موضوعاتی اشاره شده که می تواند شما را از حد یک کاربر مقدماتی لینوکس به سطوح بالاتر منتقل نماید و شما را در استفاده بهینه از سیستمتان یاری کند. ضمنا نحوه فعال سازی زبان فارسی و قابلیت های برنامه های کاربردی مختلف در استفاده از آن نیز در این کتاب توضیح داده شده اند ... کلمات کلیدی: آموزش لینوکس، آموزش لینوکس ردهت ۹، لینوکس ردهت ۹، برچسب‌ها: آموزش لینوکس، آموزش لینوکس ردهت ۹، لینوکس ردهت ۹
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری