چهار مفهوم اساسی در روانکاوی

چهار مفهوم اساسی در روانکاوی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ژک آلن میلر
  • مترجم : کرامت موللی
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

چهار مفهوم اساسی در روانکاوی در سلسله کنفرانس هائی که از طرف مدرسة تعلیمات عالیه ۱ به من محول شده است بر آن خواهم بود که راجع به مبانی روانکاوی سخن بگویم . قصد من امروز تنها اینستکه معنائی را که می خواهم به عنوان این سخنرانی بدهم و همچنین نحوة ارائه ای را که امیدو ارم بدان اختصاص دهم برایتان خاطرنشان کنم . ولی قبلا " لازمست که خود را بشما معرفی کنم در حالیکه اکثر افرادی که در اینجا حضور دارند و البته نه تمامی آنها مرا می شناسند زیرا که شرایط چنانند که به نظرم مناسب است که قبل از هرچیز به بررسی موضوعی خاص بپردازم : چه چیز مرا مجاز به سخن گفتن می کند؟ علت اینکه خود را مجاز می دانم که در حضور شما به ایراد این سخنان بپردازم اینستکه چنانکه گفته می شود مدت ده سال است که به فراهم آوردن و ارائة کاری می پردازم که بدان نام سمینار یا مجلس داده اند، مجالسی که خطاب به رو انکاوان ایراد می شدند ...
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری