گیلماش

گیلماش

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : داریوش مهبودی
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

گیلماش صحنه : هال خانه گیلماش . انتهای سمت چپ صحنه پلکانی ست آه به نیم طبقه دوم می رسد . لوی راست پلکان دری یک لته و آوچک به زیرزمین و لوی چپ پلکان راهرویی به حیاط می رود . انتهای سمت راست صحنه دری آشوئی باز است آه به آشپزخانه منتهی می شود . دریچه های آ شپزخانه به باغ باز است و چند شاخه از درخت های خزانی زرد برگ از پس آن معلوم . سمت راست پرده هایی آویز است آه سالن پذیرایی را پنهان آرده اند . جلو صحنه سمت چپ یک میز و مبلمان آهنه اما با شکوه چیده شده . تلفنی قدیمی و چند عتیقه و … همه چیز حکایت از ویلایی قدیم ی دارد آه روزگاری مد روز و پر جنب و جوش بوده اما حالا فرسوده و آلنگی است . انتهای وسط صحنه یک دو پنجره ی نرده ای آه از آف اتاق تا ارتفاع نیم متری روشنایی چراغهای زیر زمین را می نمایانند ...
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری