برنامه ریزی مسیر بهینه و کارا برای محیط های تا حدی ناشناخته

برنامه ریزی مسیر بهینه و کارا برای محیط های تا حدی ناشناخته

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : آنتونی اسنتز
  • مترجم : اکتای حسن زاده
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

برنامه ریزی مسیر بهینه و کارا برای محیط های تا حدی ناشناخته وظیفه برنامه ریزی مسیر برای یک ربات متحرک توجه بسیاری از نوشته های تحقیقاتی را به خود جلب کرده است . در این نوشته ها، بیشتر فرض براین است که ربات قبل از حرکت یک مدل کامل و دقیق از محیط اطراف خو د دارد . کمتر به مساله محیط های تا حدی ناشناخته توجه شده است. این موقعیت برای یک ربات کاوشگر یا رباتی که باید به سوی یک هدف بدو ن داشتن نقشه ناحیه، حرکت کند پیش می آید . در خط مشی های کنونی، براساس اطلاعات موجود، یک مسیر را برنامه ریزی می کنند سپس باقربانی کردن بهینگی و کارآیی محاسباتی، ضمن اینکه ربات به کمک حسگرها موانع را می یابد، مسیر را به طور موضعی تغییر می دهند یا اینکه کل مس یر را دوباره را معرفی می کند، الگوریتمی با D* برنامه ریزی می کنند . این مقاله یک الگوریتم جدید به نام قابلیت برنامه ریزی مسیر در محیط های ناشناخته، تا حدی ناشناخته و محیط های متعیر به صورت بهینه ، کامل و کارا ...
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری