آموزش ساده مدی تی شن

آموزش ساده مدی تی شن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : افشین عباسپور
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

آموزش ساده مدی تی شن هشیاری آن است آه ذهن آگاه باشد، اما تمرآز نداشته باشد. هشیاری آگاه بودن از همه چیزهایی است آه در حال روی دادن اند. شما به گونة عادی نمی توانید از همة چیزهایی آه در حال رخ دادن اند هشیار باشید زیرا بدین گونه نامتمرآز خواهید شد. بخش نفی شده، بخش ناخود آگاهتان تنها زمانی می تواند پویا و آفریننده باشد آه شما به زندگی بعد تازه ای بیفرایید بعد سرخوشی و بعد بازی آردن را. منظور از سرخوش بودن این است آه توانایی شاد کامی جستن لحظه به لحظه از همة چیزهای رخ دهنده بر خود را داشته باشید. در شادآامی خود آنش است آه ارزشمند است. چنان چه بتوانید هر آنشی را در خودش ارزشمند سازید، آن گاه سرخوش شده و می توانید آن را جشن بگیرید. سرخوشی در لحظه است در خود آنش نه در دلواپسی رسیدن به دستاوردهای آن، چیزی نیست آه بخواهید به آن دست یابید. وقتی ارتباط با آل هستی دور از گزینش باشد و به هر چیزی اجازه پیش آمدن دهید این شادآامی مراقبه است. هر دو بخش « من » . آگاهی یافتن از ناخودآگاه یعنی آگاهی از این آه ذهن شما آگاه نیستید و ذهن آگاه تنها بخشی از ذهن است هستم و بخش بزرگتر نامشروط و بی قید و بند است. مراقبه آوششی است برای پر یدن به ناخودآگاه. با حسابگری نمی توان پرش انجام داد زیرا هر محاسبه ای آگاهانه است و ذهن آگاه به شما اجازة پرش نمی دهد ...
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری