امروزِِِِِِ خوش و یا اندر پلیدی من

امروزِِِِِِ خوش و یا اندر پلیدی من

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : قاضی ربیحاوی
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

امروزِِِِِِ خوش و یا اندر پلیدی من امروز چراغ راه فردای من ست. همین فردا که من با یک دستبندِ زُمختِ سردِ آهنی ، قفل شده به دور مُچ دستهایم پرت می شوم به داخل یک اتاق تاریک به روی یک صندلی خیس ازرطوبت شرجی و بعد... اعتراف ؟ خب اعتراف می کنم اما باید دلیل خوبی بیاورم، مثلا بگویم انگیزه ی جنایتِ من، اگر بشود نام جنا یت بر آن گذاشت، نفرت نبوده ست یادم باشد نفرتم را پنهان کنم. کار سختی ست می دانم و به جای آن باید نقش عشق را بازی کنم و بگویم که انگیزه ی جنایت من، اگر بشود نام جنایت بر آن گذاشت، عشق بوده ست این لُغتِ عشق هم لُغتِ فریبنده ی خوبی ست اگرچه معنی آن ر ا نفهمید ه ام اما فهمیده ام رازی درآن هست که می تواند خیلی ه ا را گول بزند و دل ها را نرم کند شاید هم موضوع گول زدن و گول خوردن نیست بلکه موضوع فقط ولو کردن خود در برابر این کلمه ست، بخاطر شکوه و جلالی که دارد. حتی اگر این شکوه و جلال توخالی باشد خود من بارها ازآن استفاده کرده ام بارها بدون اینکه معنی اش را فهمیده باشم و هنوزهم نمی فهمم. حالا هم که خب دیگر برای فهمیدن چیزها ی تازه و سخت دیر شده، خیلی دیر. در ضمن اینکه من اصلاً نمی خواهم بفهمم نمی خواهم چون راستش عشق از آن چیزهایی ست که با نوع زندگی من جور نیست و بهترست برای فهم و درک آن خودم را به دردسر نیندازم مجازات؟ جای شُکرست که در این کشور قانون مجازات اعدام وجود ندارد و گمان هم نمی کنم برای این جنایت نا چیز مرا تا آخر عمر در پشت میله ها نگه بدارند. نه ، بالاخره راهی برای رهایی پیدا می کنم ... کلمات کلیدی: رمان اجتماعی، رمان عاشقانه، برچسب‌ها: رمان اجتماعی، رمان عاشقانه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری