بگذریم کاریش نمی شه کرد

بگذریم کاریش نمی شه کرد

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : بهنام رمضان نژاد
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

بگذریم کاریش نمی شه کرد نگاهی به دیواری که روبه روم بود انداختم تو فکرمه : اصلا من نمی فهم آدما چرا این طورین ... اصلا مفهوم دیوار رو نمی فهمم دیوار می کشن که چی؟ اصلا دیوار چیه ؟ دیوار اصلا چیز خوبی نیست ببین آدما که بین قلباشون دیوار کشیدن و هیچی و هیچکی رو توش راه نمی دن چطوری شدن . البته بعضی ها دور مغزاشون هم دیوار می کشن و هیچی رو توش راه نمی دن . من شنیدم می گن دیوار رو برای محافظت از چیزایی که داری . آها تازه فهمیدم ..... پس آدما برای همین بین هم دیگه دیوار می کشن ولی یه چیزی برام مبهمه ..... دیوار می کشن که از چی مراقبت کنن ؟ آخه اونا که چیزی برای مراقبت کردن ندارن . یه مشکل دیگه که هست اینه اونایی که چیزی برای مراقبت کردن دارن سعی می کنن دیوارا رو بردارن . می دونی ..... آدما تو دلاشون و گاهی مغزاشون یه چیزی دارن که همش می خوان ازش مراقبت !!!!!! « هیچیه » کنن اون
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری