مفاهیم SSL ، امضای دیجیتالی و مراکز صدور گواهینامه

مفاهیم SSL ، امضای دیجیتالی و مراکز صدور گواهینامه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمود مروج
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

مفاهیم SSL ، امضای دیجیتالی و مراکز صدور گواهینامه آمده است مطلب را آغاز می کنیم : webopedia که در سایت SSL برای شروع ، با تعریفی کلی از و برای رد و بدل کردن سند های خصوصی از طریق اینترنت Netscape پروتکل ای است که توسط شرکت SSL " منتقل می SSL از یک کلید خصوصی برای به رمز در آوردن اطلاعاتی که بر روی یک ارتباط SSL. توسعه یافته است و امروزه تمام مرورگر ] Netscape Navigator و Internet Explorer شوند استفاده می نماید. هر دو مرورگر های مدرن] از این پروتکل پشتیبانی می نمایند. همچنین بسیاری از وب سایت ها برای فراهم کردن بستری مناسب جهت حفظ کردن اطلاعات محرمانه کاربران (مانند شماره کارت اعتباری) از این پروتکل استفاده می نمایند. طبق آنچه شروع می http: به جای https: دارند با SSL هایی که نیاز به یک ارتباط از نوع URL ، در استاندارد آمده است شوند ...
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری