تعریف ریسک

تعریف ریسک

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : نادر مظلومی
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

تعریف ریسک به طور خلاصه می توان گفت که در مقام یافتن تعریفی جامع از مدیریت ریسک ،به نحوی که بتوان عریفی جامع از مدیریت ریسک ،به نحوی که بتواند گویای حیطه عملیاتی آن باشد ،سه نظریه متفاوت وجود د ارد.علی رغم آنکه هر سه دیدگاه مدیریت ریسک را فر آیندیافتن و به اجرا گذاشتن روش هایی برای مقابله با ریسک ها می دانند،بر سر نوع ریسک هایی که مدیران ریسک ملزم به اداره آنها هستند اتفاق نظر وجود ندارد. آشنا شدن ب ا انواع طبقه بندی های به عمل آمده ازریسک و نهایتا انتخاب یک گروه به عنوان زمینه ای که فعالیت های مدیریت ریسک برر وی آن متمرکز می شود ،مستلزم آن است که تعر یف علمی و دقیقی از ریسک داشته باشیم. در این مقاله سعی شده است تا بابی در آن مبحث گشوده شود .بدیهی است جای بحث بسیار است و تلاش بیشتر به عهده صاحبنظران.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری