تاریخچه هنر مفهومی و هنر مندان آن

تاریخچه هنر مفهومی و هنر مندان آن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : میثم حاتمی رامشه
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

تاریخچه هنر مفهومی و هنر مندان آن نحوه ای از ارایه اثر هنری معاصر Conceptual Art « هنر مفهومی » است که در آن اندیشه و مفهوم خاصی که معمولاً فردی، پیچیده و کلی است به صورت انتزاعی و غیر قاعده مند و بر اساس نفی زیبایی شناسی شکل به وجود می آید. هنر مفهومی با به عنوان محتوای آثار هنری متفاوت است اما می توان « مفهوم » آن را شکلی انتزاعی از اندیشه ای دانست که در ذهن هنرمند از معنا و اثر هنری بوجود می آید و سرانجام در ساختاری پیشنهادی و به دستورهای بسیار متنوع به نمایش گذاشته می شود. به این ترتیب اثر هنر مفهومی متناسب با عملکرد کلی و روابط عمومی میان اجزایش خصوصیتی تغییر پذیر دارد. به همین دلیل نیز در نزد هنرمندان این جنبش معنای هنر، اثر هنری و روابط آن با انسان طبیعت و زیبایی شناختی از منظری غیر از مدرنیسم مجدداً مورد پرسش و تردید قرار می گیرد. در اصل هنرمندان به شیوه های مختلف، انستالیشن، مینی مالیسم،؛ پرفرمانس و ... سعی کرده اند آنچه را هنرمندان......
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری