جن در پرتو دانش و حقیقت

جن در پرتو دانش و حقیقت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جمال فرجی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

جن در پرتو دانش و حقیقت جن وجود دارد ؟ آیا واقعا زمان این نرسیده است که به این پرسش پاسخ راستین داده شود ؟ آیا واقعا زمان این نرسیده است که بدانیم جن چیست؟ اگر این موجود وجود دارد ،چطور با این موجود باید مدارا کرد و اگر این موجود وجود ندارد ، چرا برخی بر این اعتقاد هستند که همچین موجودی وجود دارد !  این ها پرسشهایی هستند که در این کتاب پاسخ داده میشوند و دری را به سوی حقیقت در پرتو دانش به سوی شما باز میکند . ترس بشریت از جن به طوری است که انسان هایی بیش از جن از هیچ موجود دیگری نمیترسند. انسان قرن ها و قرن ها است که گویی با این موجود کلنجار میرود و به شکلی با این موجود مبارزه میکند .  این چه موجودی است که همه از آن میترسند ؟ آیا به راستین چنین چیزی وجود دارد ؟ شما می توانید با دریافت و مطالعه کتاب آماده شده به جواب تمامی این سوالات برسید و پاسخی قانع کننده برای آنها داشته باشید. کلمات کلیدی: موجودیت ارواح، موجودیت جن، وجود یا عدم وجود جن، وجود جنکتاب جن در پرتو دانش و حقیقت، جن در پرتو حقیقت، جن در پرتو حقیقت و دانش، جن در پرتو دانش، جن در پرتو دانش و حقیقت، دانلود مجانی کتاب دانش و حقیقت و جن، برچسب‌ها: موجودیت ارواح، موجودیت جن، وجود یا عدم وجود جن، وجود جنکتاب جن در پرتو دانش و حقیقت، جن در پرتو حقیقت، جن در پرتو حقیقت و دانش، جن در پرتو دانش، جن در پرتو دانش و حقیقت، دانلود مجانی کتاب دانش و حقیقت و جن
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری